Blåbär...

Jag mobilbloggade från blåbärsskogen igår, men det har visst försvunnit ut i cyberrymden på nåt vis...  Nu är blåbärshyllan i frysen nöjd, nästa vecka ska vi försöka få ihop lite hallon...
Sivan och Timon har lekt i bärskogen så hon orkar nästan inte ens gå in när vi kommer hem, helt slut på =)

Storprinsessan kom hem igår, vi mysade med Benjamin Button och massor av Ludvigssons jordgubbar... nu är det slut i landet!
Idag kommer de två mindre prinsessorna, plus en kompis, vi får väl se vad helgen har att bjuda på.

Jag håller nog på att blir förkyld, det rinner ur både näsa och ögon, men jag tror att det går över snart =)

Nu ska jag gå och hoppa i storprinsessans säng, dags att kliva upp ju ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va filmen bra?

2009-08-14 @ 10:41:31
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0