Inte riktigt med...

Nope, jag är inte riktigt med idag, jag har jobbat natt hela helgen, sovit en stund på förmiddan och sedan brutalt kastat mig in i höstterminens första dag... ingen mjukstart om någon trodde det, nej det är full fart från start som gäller för oss...

Hjärnan är inte riktigt inkopplad än, jag har läst och läst hela em, men fattar inte vad jag läser och kan därför inte svara på några frågor heller ;)

Jag har bjudit mig själv på middag hos MM, crepes skulle det bli, om jag hjälpte till att fixa förstås!

Första delen i Milleniumtriologin, Män som hatar kvinnor, har premiär på DVD idag, förvirrade jag trodde det skulle vara den 26:e, men den låg så fint i brevlådan och väntade på mig när jag kom hem...
Ska se om jag orkar se den ikväll, jag vet av tidigare erfarenhet att jag inte brukar vara speciellt pigg de här kvällarna jag har har gått av ett nattskift... hade dessutom tänkt se den med snyggLinda och StAnnapanna, men jag tror att de slåss ikväll... det är ju måndag...

Nu ska jag till Stensele! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0