Nu är det kväller...

Nu är jag trött, vi har haft en intensiv dag...
Vi började dagen på hembygdsgården, med en massa trevliga vänner. Jag gruvade länge och väl innan jag tillsist tog mig ut i vattnet... Två dopp blev det innan dagen var slut, kärringdopp i och för sig, men vattnet var så kallt att det gjorde ont i benen!!!
Vi var så snabba i och ur vattnet jag och Lina att Linda inte ens hann ta fram kameran =)

 

Efter badet drog vi en ragg till päronen i Gardsjönäs, där bjöds det på tacofiesta, mums, mums... vi åt tills det kom ut ur öronen... (nästan då, inte på riktigt =)
Tjejerna tog sitt kvällsdopp, i en om möjligt ännu kallare sjö... Där höll jag mig på bryggan!



En liten utflykt blev det på hemvägen, jag är så imponerad att jag hittade, det är 15 år sedan jag var där och då med guide... men efter lite villande hittade jag till allas förvåning fram!

Utsikten är bedårande från Kyrkberget... men med min vansinniga höjdskräck fick tjejerna knappt röra sig på berget, jag kröp fram och hade jordens handsvett...

  
 

På väg ner skakade mina ben och jag hade svårt att andas... och tårar i ögonen. Jag borde verkligen jobba med den fobin! Men fint var det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0