Söndag/måndag...

Sista natten på sommarschemat!!! Sen är det dag ett tag innan skolan börjar =)  Ska bli riktigt skönt att få sova på nätterna, jag är slut på nu...

Höll banne mig inte på att komma upp idag, väckaren ringer 14,45 och jag snoozar... närmare halv fyra var klockan innan jag tog mig ur sängen.  Kan det vara ett tecken på att jag sover fel timmar på dygnet?!

Såå... jag har ätit middag och gått på bio, sen kallade jobbet igen. Kort dag!
Sommaren med Göran såg vi, precis min humor, jag tyckte den var mycket rolig!  Eller så är jag mycket trött ;)

Imorron (eller senare idag) kommer åtminstone två av prinsessorna hem, som jag har längtat!!!


Back to work...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0