Trött och förvirrad...

Oj vilken stressig dag, jag gillar att ha koll och det har jag verkligen inte haft de senaste dagarna... därav stressen, kanske mer mental än fysisk då...
Det har tjorvat med nattjobb, barn som ska utlokaliseras, fotbollsmatcher där det ska skjutsas, stå i kiosken, bakas till - allt medans jag sover naturligtvis...

Frostberget med MC och co missade jag helt, måste ju sova INFÖR jobbet också, rackarns skit... skulle ha varit trevligt, men jag hoppas det går fler tåg!

Jag somnade på sängen i em, inför jobbet då, fullt påklädd med TV:n skrikande i bakgrunden, vaknade två timmar senare och kunde för mitt liv inte fatta VEM som hade ställt om alla mina klockor hemma på 17,30... och dessutom startat TV:n på högsta volym?!?!  Tog en lååång stund innan jag fattade...

Nu är det bäst att jag hittar mig något mataktigt, blir så jobbigt att vaka om man är hungrig =)

Kommentarer
Postat av: Magda

var försiktig och sköt om dig själv :-)

2009-08-21 @ 19:35:56
Postat av: Ida

sv: Jag tror inte att övervattning brukar vara problemet för mig ;) Vi får se om du får rätt btw... ^^

2009-08-21 @ 21:22:04
URL: http://un4giveabl3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0