Upp och ner...

Just nu är allt lite upp och ner, jag sover inte riktigt bra och är väldigt trött och grinig på dagarna... fråga mina barn får ni höra?!

Blev bjuden på gofika idag iaf hos Lovisa, vi blev ett gäng sköna bönor tillslut och en hel hoper med ungar =) Trevligt, trevligt, alles för långt mellan gångerna bara!

Flottig middag på frasses sen, kidsen blev lyckliga och jag blev... hmm... mätt?!

En snabbis ut på sandhögarna sen, kidsen badade och mamma badkruka stod på stranden som vanligt. Men ikväll kändes det betydligt mer frestande att joina dem i vattnet, ett par dagars värme nu och det kanske blir aktuellt för mig med att hoppa i?!

Från 22 grader, sandstrand och blå himmel till långkallingar, -15 och isladan på en kvart ungefär! StAnnapannas storK spelade match och givetvis fanns vi på plats för att hejja!

 

Nu ser jag fram emot en planerad kräftskiva och eventuellt en liten swamsoccermatch till helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0