Uttråkad...

Jag försöker få lite flyt i det här att vara hundskötare, att hon vill ha mat, promenader och sällskap lite då och då... att jag inte får glömma bort henne helt enkelt =)  Iofs påminner hon mig om jag skulle glömma henne ett tag, så jag tror det ordnar sig!

Jag har hunnit dricka kaffe med två najsiga bönor iaf, knacka lite i taket och mekat lite med skruvmejseln =)  Ska dit snart igen med en liten borr och fippla...

Blev full i skratt åt instruktionerna som familjen lämnat åt mig inför hus och hundägarveckan, frun i huset har skrivit en lapp om hunden, diskmaskinen, tvättmaskinen... barnen visade mig innan de åkte om TV:n och alla dosor, tv-spel och dvd:n... herrn i huset har skrivit var ölen finns... att jag får dricka allt jag orkar =)

Jag är lite uttråkad nu... borde hitta på något innan jag somnar...

Kommentarer
Postat av: ÅM

Hade jag inte varit sjuk så hade jag kommit och gjort dig sällskap en liten stund =) men ingen får träffa mig just nu :/ Om en vecka kanske, då är jag på G igen!

2009-08-11 @ 19:35:30
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0