Ont i vänster skinka...

Ja det har jag! Jag har premiärbowlat idag, världspremiär lixom =)

När Allaktivitetshuset (som det hette när det begav sig) byggdes så tror jag att jag väntade Mellanprinsessan... jag var tjock och otymplig! Sen smalnade jag av lite, men hon blev fort mobil min dotter, och väldigt rörlig... jag hade fullt sjå att hålla efter henne!

Sen blev jag tjock igen, tjockare och otympligare än någonsin, lillprinsessan var på väg... å när hon kom så hade jag både mellan-snabbare-än-vinden-prinsessan och den lilla-lite-långsammare-prinsessan att hålla rätt på...
Som de flesta andra småbarnsföräldrar förmodligen =)

Å då hade åren gått, alla mina vänner hade testat bowling när det var nytt... de kunde alltså mycket mer än mig... inte roligt! Jag vill gärna vara proffs första gången jag gör något, jag är lite knepig, för JAG KAN SJÄLV!!!

Så idag blev det världspremiär, jag har bowlat, misslyckats totalt, fått stryk, gett andra stryk, men haft väldigt trevligt iaf!!!
En bit på väg är jag, i min sociala träning av mig själv. Man får misslyckas, man får be om hjälp...

Nu är jag riktigt trött i vänster skinka, risken är stor att jag kommer att vara lämmen som tusan imorron! Men det är morgondagens bekymmer, nu tänker jag åka på en liten utflykt med StAnnapanna, back tomorrow =)



Kommentarer
Postat av: Linda

Bra, då kan vi fara å bowla nån dag/kväll! =)

2009-12-15 @ 19:57:52
Postat av: Lina

Absolut, vi stöttar oss på varann, men jag tror vi ramlar i soffan!

2009-12-15 @ 21:05:40
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det är kul att bowla, synd man gör det för sällan bara. Så nu kan ju jag också haka på nån gång :D

2009-12-15 @ 21:16:08
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0