SATURDAY-MORNING!

Lite vinda är mina ögon idag, jag är trött som en... jag vet inte vad, nåt trött djur kanske???  Vaknade efter en knapp halvtimmas sömn inatt av EN telefonsignal... sen la fyllskallen i andra änden på!  Hjärtat dunkade länge, jag blir lite rädd när telefonen ringer på natten!!! 
Sedan var det stört omöjligt att somna om, jag vred och vände mig, jag tände och läste ut min bok, jag filosoferade... men sova kunde jag INTE... Halv fem imorse tittade jag på klockan sista gången...
Han ligger inte på min plus-lista idag, fyllskallen...

Men nu är  melodikrysset löst å sen blev det myslunch med prinsessorna, man kan få höra så mycket roligt av dem ;) 
-21 på min termometer, å mina örsnibbar är väldigt känsliga just nu, de är ömma, röda och kliar massor, tror jag förfrös dem lite i backen i söndags, fartvindarna ni vet...  ;)  Får ta en modell större på mössan idag??

Klockan två börjar hockeyn, ni ska väl dit???

Kommentarer
Postat av: Fyllskallen...

Vet inte om jag är ovanlig men i min värld är det inte mitt i natten då klockan är 00.23 en fredagkväll... ;-) Hade klockan varit halv ett då hade det varit en annan sak... =)

2009-02-09 @ 14:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0