Snipp, snapp, snut - så va helgen slut!

Tjo hej vad tiden går fort när man har roligt!

Fredagen tillbringade jag mest på Akkan, förmiddagen med 2 klasskompisar, med näsan i böckerna (surrade bara LITE...) sen lunch på samma ställe med ett gäng glada brudar, bla sötaste Lina, måste ju passa på när hon är hemma! 

Jag blev lixom kvar där på Akkan och då dök, som av en händelse, StAnnapanna upp... så vi fikade lite.  Tillslut fick jag gå hem...  Men framåt middagstid dök han, den bäste, och Isa upp, så jag bjöd på middag å sen slappade vi i alla soffhörn vi kunde hitta hela kvällen... Let´s dance och popcorn, inte alls illa pinkat på en fredagkväll!

Lördagen bjöd som vanligt på melodikrysset och sen hade jag lovat att jobba, men några timmar går ju rätt fort och efter jobbet blev det paltmiddag i Stensele, jag, Lina och StAnnapanna fick ha lite skoj med HH, jag undrar om hon har slutat rodna än??? Har en jättefin bild på skojet, men jag tror inte jag törs lägga ut den här... inte ens med retusch?!

Ett glas vin till melodifestivalen med Isa och Lina, trevligt med surr...
Isa och Spiro lånade lillprinsessans rum och sov över, prinsessan parkerade sig så nöjt i min säng, hon sover så bra säger hon, när vi får trängas lite =)

I morse gräddade vi våfflor lagom till herrstafetten, gott gott... 



Vi slöt bort Loppan och tog en prommis upp till slalombacken ist, tittade lite på prinsessorna som åkte.  Lite träning med Spiro både på vägen upp och ner.  Han, den bäste hade lagat middag idag, tog med mig Isa dit och vi åt så vi närapå sprack!  Efter maten utklassade jag alla först i Buzz å sen i Singstar, jädrar va jag är bra!!!  Nu värker det i min mage, middagen var inte laktosfri, inte ens i närheten, så imorron blir det förmodligen synd om mina klasskamrater...

Nu ska jag krypa isäng med dagens bok, Min bästa väns dotter av Dorothy Koomson.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för allt trevligt vi haft i helgen! Men om du retuschar halva bilden så borde du ju kunna lägga upp den ;-)

2009-02-22 @ 22:42:04
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Stannapanna

Jag hoppas det är min sida du tänker retuscha bort ;0)

2009-02-23 @ 07:34:33
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: linda

Hej tjejjen! Trevligt med våfflor, själv har jag lagt av med det sen några år tillbaka :)flin Är det så här man får träffas numera? Gå in på din blogg för att få känna lite närhet av dig?



Ha det så gött!

TUSEN KRAMAR / Linda bort i "plattlanne"

2009-02-23 @ 13:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0