den är svensk, den är svensk, den är svensk, den är SVENSK!!!

Jag pratar förstås om min telefon, den som har varit english rätt länge nu... 

Först å främst har det inte funnits någon svensk mjukvaruuppdatering att ladda ner, å när den väl kom så tordes jag baske mig inte laborera mer...  är man datadyslexiker ska man vara lite försiktig med nerladdningar å sånt...  Så här har jag gått månad ut å månad in, med min jädra engelska telefon... Man vänjer sig ju...

Men idag!!!  Haha, jag bara ler för mig själv hela tiden, den är svensk, den är svensk, den är äntligen svensk igen =)

Jag är så duktig på att utbyta tjänster mot gentjänster, jag brukar bjuda hem han, den bäste, på middag när något ska fixas... åtminstone sånt jag är för feg eller svag för att fixa själv...  Han äter här rätt ofta ;)

Idag fick han tunnpannkaka!  Å jag fick en svensk mjukvara i min telefon!!!


Ja, jag är lycklig, ja, jag är lycklig, ja, jag är lycklig måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag, jag är lycklig, ja, jag är lycklig, ja, jag är lycklig hela långa veckan ut!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag får hälsa din mobil välkommen till Sverige igen!

Lät bra att jag kan "lura" någon mer med chips och dip, då behöver jag inte ha dåligt samvete själv:)

2009-01-22 @ 16:20:13
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0