Kallt, kallt...

-24 visar min termometer idag, den sitter inne på balkongen och brukar alltid visa ett par grader mildare än verkligheten...  Skulle tro att jag får lägga på 3-4 grader...  Brr...  Tänk att det slaskade i början på veckan, vilket omslag!!!  Men det är klart och fint ute, solen lyser även om den ligger väldigt lågt... 

Undra hur päronen har det??? ;) 

Bästa Isa har lovat mig lunch idag, jag hade tänkt stoppa in ljudboken i örat och traska ner, men nu vette f-n om jag inte ångrade mig ;)  Området kring BioStor brukar ha rekord varje köldknäpp, jag kanske fryser fast på vägen!

Igår lagade jag smarrig middag hos han, den bästa... blev bjuden på middag och fick laga den själv ;)  smart av honom!  Haha, gott blev det iaf, jag bjöd med mig Isa åxå...  Sen var det gofika hos födelsedagsbarnet, med tillhörande surr med alla trevliga brudar.  StAnnapannas man lyckades bita lös en STOR plomb i en kindtand med tårtan... imponerande...  ;)  När fikat tog slut hamnade jag på rygg i Isas psyksoffa, det var länge sen sist...  Vi slötittade på Heidi på kunskapskanalen, Winnerbäck på ettan och Idoljuryn på fyran med en kopp te till, sen tyckte jag så synd om Jettaskrutten som stog ute alldeles ensam i kylan, så jag åkte hem... med en trave böcker under armen!!!

Jag gillar alla mina vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0