Nintendo-nostalgi

Vilken najs kväll!  Har fyllt upp energinivån till nästan max!!!  Bästa Isa har varit här, vi surrade MASSOR, avhandlade allt mellan himmel och jord, vi tog en skön en prommis med hennes fyrbente vän och sen en riktig nostaligafton, flera timmar framför Nintendo SNES och Super Mario Bros... Isa gav sig inte förrän hon hade varvat spelet!!! 

Haha, där kan man lugnt säga att spelet sitter i ryggmärgen, ibland hoppar Mario el Luigi till, slår skallen i en tegelsten och upp hoppar ett extraliv... trots att både jag och Isa för länge sedan har glömt bort att den gröna svampen finns där så finns det kvar i bakhuvudet och tummen trycker på hoppa alldeles av sig själv!!!  Ja, ni Nintendofans vet säkert vad jag menar... och ni andra, ni har missat en värld full av små hoppande gubbar, svampar, tunnlar, vattenvärldar och monster som vaktar prinsessan ;)


Kommentarer
Postat av: LinjalenAnna

Jaha alla Nintendofans....vad heter DRAKEN i slutet på nivåerna?! (samma som min förra hund)

2009-01-14 @ 09:07:11
URL: http://www.linjalen.com/annasblogg
Postat av: Stannapanna

Jag vet, jag vet, jag vet ; YOSHI !!!! Var det rätt ?????

2009-01-15 @ 08:49:35
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: LinjlenAnna

Yepp! Yoshi - så döpte barnen hunden efter draken i Super Mario!

2009-01-15 @ 14:06:18
URL: http://www.linjalen-com/annasblogg
Postat av: Isa

måste spela mera, vi har ju en hel hög med mariospel att ta oss igenom juhu!

2009-01-20 @ 09:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0