Tegel

Nu är den äntligen slut... utläst och återlämnad till bibblan... Å jag kan inte säga att jag är helt imponerad...   
Tegelstenen som legat på mitt sängbord lääänge, den va jobbig!  Bra bitvis, helkonstig andra bitar. 

Jag läser fort i vanliga fall, fort och lite slarvigt.  Ibland fastnar jag i böcker som måste läsas ordentligt, som man inte kan skumläsa... då tar det tid tycker jag... lite irriterad blir jag åxå... att det tar sån tid då...

De välvilliga av Jonathan Littell är ingen bok jag rekomenderar i alla fall, om du inte är extremt intresserad av död, blod, inälvor, avföring, sexuella avvikelser, psykoser, sadism eller har en konstig nazistig böjelse!


Nu ska jag läsa något lättsmält, men först ska jag borsta tänderna riktigt ordentligt, så att jag får bort den bittra smaken av andra världskriget och förintelsen ur min mun...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0