Helg!

Jag har en slappardag... ska gå på natten igen ikväll och tänkte därför försöka sno lite på dygnet... igen...
Låg och läste till strax före två inatt, hann klart Marian Keyes "En förtjusande man" och sen tänkte jag ta sovmorgon i morse... vaknade i vanlig tid, men tvingade mig själv att ligga kvar och blunda, å visst somnade jag om efter en stund, lyckades sova nästan hela förmiddan =)

Tackade nej till både Lycksele och Vilhelmina, sorry brudar, en annan gång... och har hittils inte gjort mer än frukost och en riktig långprommis! Nu ska jag ta mig in i duschen å ikväll är det kalas hos yngsta systerdottern som fyller fyra.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hälsa Tindra från mig :)

2009-07-31 @ 15:20:04
URL: http://ididita.blogg.se/
Postat av: Ina

Jag visste inte att den hade kommit på svenska.. Jag läste den på engelska i julas ;)

2009-07-31 @ 17:59:28
URL: http://snowstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0