Måndag hela veckan...

Hoppas jag inte på, en måndag räcker bra för mig!
Såg i tidningen att det tydligen har varit sjusovardagen, jag kände det nog på mig när väckaren ringde 14.45, jag orkade inte kliva upp utan snoozade till strax efter tre... sjusovare, jepp!

Ute har det regnat idag, jag hojade iväg till StAnnapanna för lite kaffe, dit gick bra, inte en enda regndroppe, men på hemvägen öste det ner... jag fick byta ALLT när jag kom hem... å ändå cyklade jag fort ;)

Hmm... våra prinsessor hade visst hittat parfym och sminkförrådet i sin ensamhet, det gäller att passa på när tillfälle bjuds... jag är glad att jag fick fara på jobbet och slapp ta hand om stinkbrudarna... jag som inte tål parfym så bra =)

Sov gott mina vänner, ni som får... själv ska jag göra ett ryck i tvättstugan =)

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag är avund på att du kan sova så länge!

Men du kanske hade jobbat natt!

Fint när parfym och sminkförådet upptäcks, det kommer att fortsätta, det har det gjort här, fast nu gör dom det med måtta, dom är ju trots allt vuxna;)

Kram

2009-07-28 @ 21:12:03
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Bettan

Jag är avund på att du kan sova så länge!

Men du kanske hade jobbat natt!

Fint när parfym och sminkförådet upptäcks, det kommer att fortsätta, det har det gjort här, fast nu gör dom det med måtta, dom är ju trots allt vuxna;)

Kram

2009-07-28 @ 21:12:08
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0