Dagen efter kvällen före

Jag hade så otroligt kul igår, jag önskar att Katrin kunde fylla sextio fler gånger =)

Orkar inte berätta, jag är lite bakis och mycket, mycket trött, måste sova... men det blev sent, sent... eller nästan mera tidigt på morronen, innan jag hittade mig en otroligt hård och kall sovplats... på ett tunt liggunderlag, med en kall sovsäck, under en droppande dusch...och som Lina sa per telefon i morse, det låter inte riktigt likt dig Maria?! 

Idag har jag städat efter festen, tagit mig hemåt igen, röstat i EU-valet och slöat...

Tjing pling.

Kommentarer
Postat av: ÅM

Sugen på en lunchdate någon dag?

2009-06-08 @ 15:08:11
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0