...

Jag är ledsen, men bloggen går på sparlåga just nu, jag hinner inte med allt jag skulle vilja!

Helgen kom och gick i rask takt, kartongerna i mitt kaos blir färre och färre, men det går långsamt just nu...
Kaffepannan och kopparna är på plats iaf, om nån skulle ha lust på en kopp menar jag =)

Prinsessorna har spelat fotboll hela helgen, lilla hade borta i L-se på lördag, förlorade en och oavgjort en, mellan åkte till Fromheden igår och kom hem med en oavgjord och en vinst =)

Jobbar bara kvällar och nätter i veckan, så jag är nog inte så social...

Kommentarer
Postat av: Bettan

Vi finns ju kvar fast du inte har tid just nu!

Kram

2009-06-02 @ 20:17:38
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0