Long time no seen...

Solen lyser idag å det är alldeles för varmt att gå på långprommis i en softshelljacka... svettigt =)
Men rätt skönt ändå, när jag väl kommer mig ut!  Behöver bara en spark i baken då och då.

Tänkte passa på att klippa exet när jag väl hade ångan uppe, men det gick inte... nåväl, han får väl fira midsommar långhårig då ;)

Jag har bara jobbat i veckan, blir väldigt osocial då, orkar inte, hinner inte... men imorronkväll tar jag långhelg, då ska jag minsann vara social!

Jag undrar lite när mina grannar tycker att det är för sent att köra skruvdragare på kvällen???  Jag är oftast ivrigast strax innan det är sängdags... tyvärr... på dagtid händer det inte mycket.

Tror det är dags för ett vinlotteri snart, och det blir hos mig den här gången =)

Kommentarer
Postat av: ÅM

Skönt att höra från dig =)

2009-06-18 @ 14:38:25
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0