Min vän...

När jag dör är jag alls inte borta
fast min kropp blivit aska min vän
Ty med allting som susar och sjunger
ska jag komma tillbaka igen
♥ 
Genom fåglarnas kvitter i träden
genom fjärilars fladdrande slag
Och genom flingornas dans på din ruta
ska jag ge dig en hälsning var dag
♥ 
Och när björklöven spricker om våren
och du känner en varmare vind
Ska du ana min själs odödlighet
när jag dunlätt kysser din kind
 ♥
Och då vet du jag är inte borta
nej mer nära än du kan förstå
Genom allting som susar och sjunger
ska min hälsning med kärlek dig nå


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag saknar henne..

2009-06-11 @ 21:35:39
URL: http://ididita.blogg.se/
Postat av: Moster Råneå

Tack för att DU alltid talar med Isa som jag gör att hon finns för oss alla det vet vi redan.

2009-06-13 @ 18:47:59
Postat av: Nisse Hult

Din glädje, inställning och kärlek till barnen är en stor inspiration. Förstår att saknaden efter vännen är stor men även om det ibland känns hopplöst så blir det bättre även om det förstås tar lång tid. Hang in there!

2009-06-13 @ 22:53:37
Postat av: Karin

Vi försöker att finna ett svar som ska förklara allt som hänt med vår Ängel och att hon ska leva hos oss och vara med oss i allt som sker.



Karin

2009-06-16 @ 20:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0