Inga våfflor blev det

Magsjukan härjar lite överallt, så våffelmiddagen blev hastigt inställd.  Men förmodligen är jag inne i ett il, för middagsinbjudningarna haglade över mig!!!  Kycklingfilé och stekt potatis blev det tillslut, jag hoppas jag får ha övriga middagar innestående???

Ett snabbt besök i tomat-HH nya lägenhet efter middagen, med en god tekopp och lite surr, och sedan såg vi nyaste Bondfilmen uppkrupna i MC:s underbara soffa.  Vet inte om vi surrade för mycket där, jag hann aldrig uppfatta någon handling i filmen, jag tyckte mest dom slogs... får nog försöka se den en gång till... utan surr!

Men jag tycker om mina vänner.



En vän saknades i soffan, hon som älskade att ligga i mitten, med alla vännerna tätt omkring sig...

Kommentarer
Postat av: ÅM

ja denna magsjuka.. Jag som hade sett fram emot att få lite besök =) En annan gång, en annan dag.. erbjudandet finns självklart kvar.

2009-03-30 @ 09:34:24
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0