Oj då...

...vad det känns som att tiden rusar iväg just nu, jag hinner ju inget!!!
Jag har dolat på lite idag, packat några kartonger och säckar, kört bort några till nya plejset.
Jag passade på att bona golven där åxå, blir kanske lite mer lättstädat sen... sånt gillar jag =)

Skruvdragaren har gått varm idag, mycket som ska ner från väggarna nu... å när strömmen i den tog slut försvann min iver samtidigt!

I morron är det skola hela dagen, å jobb hela kvällen, jag hinner inget vettigt sånna dagar! Har inte tid att jobba =)
Men, men... till helgen är jag närapå ledig, jobbar bara fredag och lördag...

Nu är det dags att ta tag i psykologin... sov gott mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Här har flitens lampa lyst ordentligt!

Slit inte ihjäl dig bara!

Kram

2009-05-18 @ 08:30:12
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0