Vilken lördagkväll!!!

Jag är barnledig en lördagkväll å sitter här med micrade rester till middag klockan halv nio, ensam framför datorn...  Det är alles tyst i lägenheten, jag orkar inte ens gå å starta TV:n!  Lite bedrövligt va?!

Har tillbringat de senaste tolv timmarna i min blivande bostad, med tapeter och målarfärg... det går framåt, sakta, alles för sakta för mig, men säkert...

Det har strulat lite med tapetrullar från olika färgbad, inveckade maskiner, seg tankeverksamhet och förb*** brandlarm... man ska inte tapetsera tillsammans med jourande brandmän, för då kan man bli rätt ensam när larmet går... *mutter, mutter*

Imorron går det bättre tror jag =) å då skulle jag bli bjuden på lunch åxå, det gillar jag =)

Nu tror jag det blir MahJongg tills John Blund tittar in...

Kommentarer
Postat av: Karin W

2009-05-09 @ 22:24:36
Postat av: Karin W

Du är jätte duktig, som vanligt!

2009-05-09 @ 22:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0