Jag borde...

Fy på mig, jag borde verkligen bli bättre på att uppdatera här, men tyvärr räcker inte tiden eller orken till...
Det är mycket i skolan och mycket jobb, å så här första veckorna på terminen är det föräldramöten i tid och otid... å dessutom älgjakt samtidigt. Nu jagar ju inte jag älg, men han som jag vanligtvis har delad vårdnad om barnen med gör det...

Jag har tömt min mobil på lite bilder, jag får väl lägga in dem iaf!

Ubbe Skolbejb har bakat och bjudit på tunnbröd, megamums!



Jag har testtankat i nya automatpumparna på världens-bästa-mack... Kändes ovanligt att inte gå in å betala, nästan som en smitning ;)

 

Jag tog med mig lillsyrran å drog en ragg till Gardis, där drack vi kaffe hos faster A-M och hämtade lite älgkött i slakthuset...

Å sen vare ju den där jädra läxan...

Ikväll har jag simmat en stund och agerat hantlangare till exet som så gladeligen skruvar i min bil ;) hmm... men nu fungerar min choke igen, jag slipper gasa som en döv gammal farbror när sportJettan är kall =)


Kommentarer
Postat av: Karin

oj, va mycket du har att stå i!

Hoppas att du orkar !

Men du verkar ha geisten att klara av det mesta!

Kramar från

Karin!

2009-09-16 @ 20:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0