NY HEADER =)

Ja, jag antar att ni ser förändringen... NY header förresten, en header överhuvudtaget ju! Jag har haft en urtrist blogg... Men tack vare min älskade storprinsessa har jag nu en fin, fin, fin sida =)

Sorry StAnnapanna att du har fått hänga kvar så länge, suddig å glad =) Jag hade stora planer på att uppdatera redan igår, men med tre timmar strömavbrott så blir datorkvällen kort... å jag blev trött =) Jag gick isäng med Anna Janssons senaste, Först när givaren är död, istället.

Annars händer väl mest det vanliga, jag jobbar och pluggar hela tiden, hade tänkt mig till fjälls i helgen med ett gäng trevliga brudar, men jag tror att min kassa rygg sätter stopp för de planerna, om kantarellerna växte på träd skulle det bli SÅ mycket lättare... Får avvakta nån vecka å se om jag tar mig upp nåt senare i höst.



Nu ska jag svabba av golven lite, å sen en kopp kaffe på världens bästa mack som byter namn idag och blir SO-macken... Ska bli mest spännande å höra hur dom fixar att svara i telefon med nya namnet =) Resten fixar de nog galant!

Kommentarer
Postat av: Susen

ÅH va fint de blev! Ursnyggt! Kram

2009-09-03 @ 09:39:07
Postat av: Anonym

Mkt snyggt kram Mia

2009-09-03 @ 09:56:18
Postat av: ÅM

Kanonfint!

2009-09-03 @ 11:03:43
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: ´Linda

Varför ser jag ingen header???

2009-09-03 @ 11:58:09
Postat av: Hera

Snyggt! Nu e jag avis!

2009-09-07 @ 21:04:54
URL: http://hera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0