svammel

Lördag betyder melodikrysset hos oss, gick inte riktigt bra idag, jag saknar V14... en dragspelare, inte min specialite direkt. Någon annan??

Annars känns det skönt med helg, har blivit många jobbhelger på sistone, nu ska jag bara slappa!

Vi började helgen slappt igår redan, jag somnade en stund på sängen efter jobbet och sen blev det Frassemiddag... å när den hade sjunkit en bit fyllde vi på med Ben & Jerry, vindruvor och melon framför TV:n, Brokeback Mountain såg vi, men prinsessorna blundade lååånga stunder, de tyckte att homosexet var extremt pinsamt =)

Trist att missa svampplockningen med HS & co, men ryggen är inte ok...

Nu ska vi ut på byn, en liten runda på shopping och sen fika och surr med charkbönan.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan bara en dragspelare Roland Cedermark, tror jag han heter =)

2009-09-07 @ 09:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0