Vilken helg...

I helgen har vi mest ätit tårta känns det som, vi firade lillprinsessan hela fredagkväll och nästan hela lördagen... jag hann bara ställa bort tårtan så skulle den fram igen, men det var bara trevliga människor som dök upp, så vi fikade gärna med dem...

Idag drog jag, mellanP, snyggLinda å Leia till Skarven på loppis en sväng, en rätt... hmm... liten loppis! Vi kunde lika gärna ha stannat hemma iaf!

Ikväll gick jag på bio med StAnnapanna å lillasyster, flickan som lekte med elden, den var BRA! Inte lika bra som böckerna, men filmer blir väl sällan det =)
Sista halvtimmen satt jag som på nålar dock, exet messade och hade just varit på sjukan med mellanP som ramlar på skallen och fått en hjärnskakning... hon var ok, men hönsmamman i mig reagerade starkt!

Nu ligger hon iaf i sin säng och försöker sova, en blåning i pannan lär hon få, men det kunde ha varit betydligt värre... vi har ju nästan rutin på det här med hjärnskakningar, det är tredje gången för henne... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0