förtydliganden...

Linda, med mina vänner menar jag även dig ;) Klart du ska få bära å klart du ska dricka vinet med oss! Däremot ser jag inget porrigt med MRT, hmm... du får utveckla dig under en prommis snart?!

Å Hanna... jag har inte börjat flytta än, jag packar lite sporadiskt... men det ÄR länge sen vi sågs, snart dags va?? Även du min vän räknas in i förmodad flytthjälp ;) Många vinflaskor blev det att dela på!

26 dagar kvar till min examen, 30 dagar kvar till inflyttning och om 34 dagar ligger vi på playan i ett mycket varmare land än Sverige! Allt på en gång va?!



Nu ska jag steka crepés, mellanprinsessan har önskat ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaja, det lät som att du redan flyttat... jag läser väl så snabbt så jag fattar inte riktigt vad som står kanske? Jag är bättre på att bära än på att dricka vin, men jag övar mig! ;)

2010-04-29 @ 17:46:26
Postat av: Hanna

JAAAA!!! Jag vill bära mig svettig till vinet!!!!!!

2010-04-29 @ 20:19:01
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/
Postat av: jennie G

Vi ligger på playan on 30 dagar =) Vart åker ni??

2010-04-29 @ 21:31:43
Postat av: Maria

Jennie , till Turkiet... visst åker ni till Grekland? Ska bli skööönt!

2010-04-29 @ 22:31:01
Postat av: Jennie G

Ja till grekland... efter dagens väder vill jag iväg nuuu.

2010-05-01 @ 19:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0