dundermiss i OS

Vilken miss det blev i skidåkningen igår! Jag kröp under täcket med datorn stående på pallen bredvid, spännande spännande, men jag var trött, trött! Råkade blunda till lite och missade skidbytet, men piggnade till och insåg att det skulle kunna bli ett bra lopp för svenskarna! Ohlsson drog iväg och fick försprång, Hellner och Södergren inte alls långt efter! Riktigt roligt att se =)

Då dog mitt internet! Gick baske mig inte att få igång igen! Grr...
Så jag missade minsann både guldet och bronset jag! Tur att inte de svenska herrarna gjorde samma sak =)

Kommentarer
Postat av: Mariann

Nu måste du komma ned med din dator så att vi får fixa in dig på vårat trådlösa... :-)

2010-02-21 @ 15:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0