Lördagkväll i Lse

Jag vet inte vad jag ska hitta på med mina lediga timmar i Lse en lördagkväll... slutade 15 idag och börjar 13 imorron... känns för kort att åka hem, men för länge att fördriva tid på rummet =)

Jag har hälsat på sockerspeedade ungar på Tannbergsskolan där mellanP spelar fotboll hela helgen, jag har traskat runt halva stan i 25 graders kyla för att äta en mycket god, och tydligen mycket billig =) middag med en vän, jag har sett deltävling 3 av 214 tror jag, i melodifestivalen, där jag tycker smurferna som uppträdde som pausunderhållning verkade bäst?!

Grannens internet är verkligen långsamt, så svtplay laggar hela tiden, men eftersom jag tjuvsurfar kan jag inte gå å klaga direkt ;) OCH jag har ätit en mindre hög chokladkakor och druckit en halvliter cocacola i jakten på socker!

Snart är det dags för herrarnas dubbeljakt, som precis som damernas igår är okommenterad på svtplay... å sen hör jag tydligt hur sängen ropar på mig!


Kommentarer
Postat av: Linda

Men snälla snälla snälla (melodifestival). Lördag kväll. Varför inte gå en sväng på Hotellet? Vad jag fattar bor du rätt nära...? =)

2010-02-20 @ 22:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0