Hemma bäst!

Mina fyra veckor på kirurgen i Lse är slut och jag har flyttat hem igen =) Mycket skönt, jag har bott i ryggan de här veckorna känns det som, eller necessären och jag är full av beundran för alla de som jobbar borta på veckorna, jag skulle inte fixa det tror jag!

Boendet har varit bra, lite spartanskt utan kök, men helt ok, hyresvärdarna har varit toppen, min bil är alltid varm när det är dags för hemfärd ;) Vet inte ens om jag har tackat ordentligt?! Men TACK T och M ♥
Personalen och patienterna på kirurgen är kanon, jag har lärt mig massor och jag är supernöjd med valet av praktikplats! Jag har varit lite på röntgen åxå, och en dag på OP med massa intressanta saker omkring mig ;)

Men nu är jag hemma! Jag firade hemkomsten med att rensa ett avlopp... mindre kul, men behövligt!

Solen skiner ute, himlen är klarblå och termometerna står på -8... helt underbart alltså! Jag velar mellan att ta tag i läxhögen eller gå på en prommis... kan lova att läxan inte alls känns frestande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0