äter, gråter, snorar och svettas...

Jag har lessnat nu, lessnat på att leva på gröt, ägg, mjölk, flingor eller rester när jag är ensam hemma... till lunch är väl helt ok, men både lunch och middag fyra-fem dagar varannan vecka är lixom för mycket! Men det är så trist att laga mat när man är ensam hemma, riktigt urtrist!

Så idag lyxade jag till det och lät PIM laga maten! Mums... brukar det vara iaf! Jag älskar stark mat, jag gillar när man får andas in snabbt för att försöka kyla ner läpparna när de bränner av det starka... eller när snoret börjar rinna ur näsan, men idag blev det för mycket!!! Jag snorade, torkade tårar ur ögonen och svett i pannan och åt fort fort för att få ett slut på det... Tack kära PIM för maten, men imorron blir det nog gröt igen...

Kommentarer
Postat av: Lina

Oh, jag känner igen känslan. Att inte vilja laga mat.. Vi lever på ungefär samma sak du och jag!

2010-05-23 @ 14:43:18
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0