flyttkaos...

Eftersom det närmar sig sommar så gör jag som vanligt... jag flyttar ;) Det verkar vara en rutin hos mig, om man läser inläggen sedan i maj 2009 så känns det igen, rätt bra... typ ;) Förutom målning och tapetsering då, det är andra som gör det åt mig den här gången *lycka*

Nej, men för er som undrar så väntar jag tillökning i sommar, vi blir fler hemma helt enkelt och ryms inte alls i den lägenhet som vi bor... eftersom jag redan har ockuperat vardagsrummet, mellan- och lillprinsessan har varsina rum så är det toaletten och klädkammaren kvar... å där vill hon inte bo! =)

Min älskade storprinsessa kommer hem i sommar  ♥ ♥ ♥

Å med riktigt rå-flyt, bananskals-flyt, matjord-i-byxfickan-flyt, plötsligt-så-händer-det-flyt (ja ni fattar?!) så dök det upp ett erbjudande om en större lägenhet i vintras, en mycket större lägenhet, på precis rätt område, som dessutom skulle helrenoveras innan inflyttning... 

Så vi nappade på erbjudandet, jag och mina älsklingsprinsessor, trots att jag högt å tydligt förklarade förra våren att JAG VILL INTE FLYTTA FLER GÅNGER NU... JAG ÄR LESS PÅ ATT PACKA, SKRUVA NER, SPACKLA, FIXA TILL, BÄRA, STÄDA, PACKA UPP, BORRA, SKRUVA... ;)

Rätt så less är jag, på att packa, packa, packa... det är det enda jag gör just nu, var kommer alla saker ifrån??

Men samtidiigt är jag så glad att jag har mina fina vänner, som kanske suckar djupt å himlar med ögonen när jag säger att det är på gång igen, men ändå hjälper mig när det är dags ♥ Love you all ♥

 


Kommentarer
Postat av: Ida

skönt att du börjat skriva igen :)

2010-05-25 @ 10:26:42
URL: http://ididita.blogg.se/
Postat av: Linnéa

men de e väl inge fel med att flytta. Man blir inte göralös, man får träning samtidigt och man får ev chans till att rensa upp lite bland gamla grejer.

Go Maria!!!!



Men vart ska ni flytta då??

2010-05-25 @ 10:54:27
Postat av: Lina

Äsch, jag trodde du flyttade för att tillökningen var lilla mig. Du har som halvt lovat mig mat en massa dagar i sommar ;)

2010-05-25 @ 12:28:33
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0