slut ström...

Ett hästjobb har jag gjort idag, precis hela dagen har jag skruvat ner saker, packat kartonger och sopsäckar, burit undan dessa kartonger och säckar, skruvat upp orginalgrejer igen och slängt en himla massa rat...

För att variera lite så har jag tvättat täcken och kuddar, jag njuter av lyxen att ha egen tvättmaskin och tumlare ända in i det sista ;)
När jag lessnade på det putsade jag fönstren...
Å varvade med Sveriges bronsmatch... inte hela, men stundvis iaf ;)
Sen tog jag tag i loppislådorna, märkte upp det som fanns där... så det är klart den 19/6.

Nu tog strömmen slut i både skruvdragaren och mig...  kanske dags för kvällsfika å sängen?! Måste bara bädda den först, om nu täcken och kuddar är torra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0