tiden rusar...

... å jag känner att jag inte riktigt hinner med! Kartong typ 16-21 blev packade ikväll, av närmare tre miljoner då, det går långsamt framåt... har nog inte riktigt fattat att om tre veckor är det klart!!! Tyckte nyss det var tre månader och massor av tid...

En halv kurs kvar av skolan, det är nära nu... längtar massor men gruvar lite åxå, att inte ha samma kontakt med skolbejbsen, jag kommer att sakna dem, en del mer än andra ;)

Jag läste ut Johan Theorins nya, Blodläge, i natt, men jag tycker den var knepig... hittade aldrig riktigt handlingen i den tror jag... eller så har jag för svårt att koncentrera mig bara?!

Blodläge

Å med tanke på att jag slog upp mina blå 04,21 i morse och inte har lyckats sluta dem igen sedan dess så tror jag att det närmar sig sängdags... gillar inte att ligga sömnlös, då vet jag att min värld snurrar lite för fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0