Greetings from Turkey...

Jag hade lovat alla hemma att leta upp ett internetcafè och blogga lite... here it comes =)
Ryktena sager att vadret hemma ar lika bra som har - skont, da kanske alla vannerna ar lika roda som mig nar jag kommer hem *haha*
Vi njuter för fullt av att bara vara lediga, kidsen ligger i vattnet mest hela tiden, antingen i poolen eller havet... salt som attan förresten det har havet, jag kan inte fatta det...  Jennifer har blivit jatteduktig pa att simma, ett riktigt vattendjur.
Igar akte vi pa en battur pa havet, vi fick dyka i piratgrottor, simma med pirayor, hoppa fran klippavsatser...  hela dagen tillbringade vi till sjöss, nice.
Turkarna ar lite paflugna, helt omöjlýgt att bara ga pa stan o strosa, alla rycker o sliter i en...  Jennifer haller pa att bli galen, alla vill röra i henne o bjuder mig massa kameler för vackra svenska flicka...  jag trodde nog att Ida skulle ha det varre...
Jordgubbar till frukost pa balkongen, middag i 28 graders varme pa mysiga uteserveringar vid 21 pa kvallarna, inga masten, bara semester =)
Na, nu ska jag nog hoppa i poolen igen, kl ar 17,17 sa an ar det badvanligt...
Vi ses pa onsdag mina vanner, kram kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0