Världens sämsta påsklov...

...säger minstingen, och jag kan inte annat än hålla med henne...

FLUNSAN säger jag bara, med riktigt stora bokstäver...  Den slog till med full kraft i onsdags, första lediga dagen i stugan, och nockade mig och minstingen ordentligt...  39-40 graders feber, ont i kroppen, hosta med segt slem, värk i lungorna och snor i mängder...

I lördags gav vi upp, efter fyra dagars vandrande mellan olika sängar, och åkte hem, fortfarande sjuka, men det är väl alltid skönare att vara däckad hemma...

Vi är fortfarande febriga och hostar massor, men åtminstone jag är på bättringsvägen, men ack så trött jag är, både i kropp och själ (och mest trött är jag på nickelodeons urkassa barnprogram, med pipiga röster och karaktärer som bara slåss)... hoppas bara min söta lilla prinsessa kommer ikapp mig snart...

Sååå ni som mot all förmodan har saknat mitt dravel, jag går på lågvarv ett tag till, men sen återkommer jag förhoppningsvis <3

Å du mamsen, bilderna från Gardis kommer... senare.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vad skönt att höra och se att ni börjar komma igen.
Kram till er båda.

2008-04-02 @ 14:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0