Tjohooo...

Hade en märklig känsla i kroppen när jag vaknade i morse... kändes konstigt... väldigt ovanligt... förstog inte riktigt först vad jag kände... fick fundera en stund innan poletten föll ner...

JAG VAR PIGG... UTVILAD... FRÄSCH...

Hela förmiddan gick åt till att försöka smälta denna ovana känsla!!!

Ska inte spekulera i om det beror på nya sängen som kom igår... eller nåt annat ;) men jag har känt mig helt upprymd hela dagen... Gått omkring och med ett leende på läpparna...

Inte en enda av mina arbetskamrater har påpekat att jag sett trött/nyvaken ut idag... en frågade om jag hade tvättat håret eller klippt mig eller nåt, men INGEN har sagt något om att jag ser trött ut... å det är ovanligt...

*ska skriva in det i almanackan - torsdagen den 21 februari 2008 var jag pigg*

Kommentarer
Postat av: Anna

ååh va skönt! då kanske det finns hopp för mig med att någongång vakna och inte vara trött!

2008-02-21 @ 20:35:31
URL: http://norrlandsanna.blogg.se
Postat av: Susen Lusen

Grattis! Själv har jag inte sovit ordentligt på 6 nätter. Leo har väckt mej ungefär en gång i timmen, men i natt ska jag sova på soffan tror jag... Virre får ta nattpasset.. Puss å kram

2008-02-21 @ 21:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0