Känn lugnet...

Nu är vi ÄNTLIGEN hemma igen, det har varit en intensiv vecka...  Först jobb, långa dagar i en alldeles för varm skoaffär, svetten rann...

När jag tillslut blev ledig kom regnet... men skit samma, skönt att va ledig åtminstone =)  Frid och fröjd hela min första lediga dag, ända tills kl åtta på kvällen när Argbiggan bryter armen... slut på lugnet!!!

Inte gick det att sova många minutrar natten vi tillbringade på lassa, trångt å varmt, jag vaknar av sköterskor som kollar patienten varje timme, av exet som försöker vända sig i sängen, av larmet i korridoren...
Alla va lika nöjda när vi äntligen blev utskrivna, armen va lagt i rätt läge och gipsad och vi fick ÄTA!!!  Argbiggan hade varit fastande i 20 timmar... då smakar hamburgare alles utmärkt.

Tillbaka till Norris, 30-års kalas som pågick hela helgen, massor med trevliga människor men ack så intensivt...  Jag vaknade 5,25 i morse, tvärt omöjligt att somna om...  Tror ni det kan bero på stress???

Men nu är vi hemma och förhoppningsvis blir det en stillsam vecka...

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0