Farsdag

Jag tänkte passa på att hylla fädrerna (heter det så???) i mitt liv, det kan väl passa bra så här på farsdag...

ÄLSKLINGEN, naturligtvis...  Jag tror inte jag talar om för honom nog ofta hur BRA han är!!!  Vad säger man... KÄRLEK <3

Sen, mannen som är gift med min mor, som har varit min plast/låssas/bonuspappa i över trettio år!!!  Att han har klarat det?!? Tänk er, att som 24 årig kille, träffa en kvinna med tre döttrar, 10, 8 och 5 år, axla rollen som man i huset och FIXA det!!!  Att som plast/låssas/bonusfarsa klara av alla tonår som följer med dessa brudar!!  Jisses vilken bragd...

Sist men inte minst, svärfar...  Även om han inte finns med oss längre så betyder han mycket för mig...

Jag känner mig så lyckligt lottad som har TRE underbara män att uppskatta på farsdag.

Nä, nog med uppskattning, nu ropar älsklingen och vill bryta strömmen... tack å hej, leverpastej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0