Redan som liten...

hade jag problem med minnet... Jag hade flera bästa vänner och kunde omöjligt komma ihåg vad alla deras farmorar hette... jag löste det på ett ganska enkelt sätt - jag bara frågade farmoren i fråga om jag åxå fick kalla henne farmor - och det gick bra...  Så jag har vuxit upp med en hel drös farmorar...  Min egen, min plastis, Vickans å Susen Lusens...

Så... det jag skulle komma fram till... Ääääär... Att två av dem fyller år idag =) 

 Farmor_G   å   Farmor_2 (vet faktiskt inte vad farmor 2 heter!!!)

SÅ... Stort grattis till dem båda!!!


Kommentarer
Postat av: Susen Lusen

Farmor 2 heter GÖTA (petter)... ;) Puerto de Mogan ligger på Kanarieöarnas västkust å är väl ungefär de mest exotiska man kan hitta på i februari om man inte vill lägga större delen av tiden på å RESA (typ till Thailand) eller åka å hälsa på ett gäng muslimer... Miss U 2, vet du!
Kramar

2007-11-28 @ 16:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0