Vad är det för fel på Olof Mellberg???

Har han flatlöss i skägget eller???  Jag såg en intervju med honom igår på sporten och karln såg ut som om han hade ticks...
Tjofs, upp med en hand och kliade sig på ena kinden, i skägget...  ner med handen...  Tjofs, upp med andra handen... klia sig på andra kinden... ner med handen... Paus några sekunder, sen tjofs, upp med handen igen och klia sig på hakan... och så fortsatte det... HELA intervjun...  Jag räknade inte, men skulle tro att han hann klia sig i skägget mer än femton gånger!!!  PÅ TVÅ MINUTER...

Jag har inte skägg själv, så jag vet inte hur det känns, om det kliar mycket... men mitt tips är helt klart - raka dig människa...

Kommentarer
Postat av: Susen Lusen

He he.. Olof Mellberg har sin like i Vara å han har samma tics för sig! Han behöver åxå raka sig! Själv borde ja ta å raka mina ben men de ä ju så bra å ha kvar nu när de ä kallt...;) Kräm

2007-11-23 @ 13:18:30
Postat av: Susen Lusen

Håret allså... på benen... bra å ha kvar. Ja, benen åxå. Du förstår...

2007-11-23 @ 13:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0