Kärlek och snabbisar

Idag har det gått betydligt smidigare på jobbet, jag tom fattade vad jag höll på med =)  Fick beröm åxå!!!  Känns bra.

Hann med en snabbis på favoritmacken, men jag va så trött så ögonen gick i kors... kanske inte världens bästa sällskap?!?  En snabb kopp kaffe då... det lät nästan som nåt annat =)

Måste bara skryta lite på min älskling, han är så duktig!!!  Dörrarna i hallen är utbytta, elementen är snart bytta, han river, bygger och snickrar hela kvällarna.  Love him  <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Roligt att du läser, jag brukar vara och tjuvläsa din igen. försöka få ett hum om vad som händer hemma i storuman.. :P inte allt för ofta man är hemma nu förtiden! :)

2007-10-17 @ 15:14:32
URL: http://peersson.blogg.se
Postat av: Lina

HAHA, med din förmåga att lyckas falla av när som helst och hur som helst hade du förmodligen ramlat av. Hade du inte gjort det måste det ha inträffat något magiskt :) Jag var förbi där du tipsade mig om jobb, men det var inte Lillemor som jobbade. Men de skulle höra av sig, tror jag. Han tog då mitt nummer i alla fall.

2007-10-17 @ 16:10:16
URL: http://anill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0