Demens & Feng Shui

Kan man drabbas av demens vid 15 års ålder... eller räknas det bara till helt vanlig förvirring då???  Eller är det bara så att hon släktar på sin mor...  Suck...
Fick ett mess från tonåringen nu i em... -Är gammelmorfar död? stog det!!!

Hmmm... vi begravde honom i mars, så det hoppas jag verkligen...


Håller för övrigt, inspirerad av http://linda1979.blogg.se, på att rensa i röran...  I dag har min byrå fått sig en omgång... nu ryms till å med kläderna som jag använder i den, tidigare har dom legat i en hög PÅ byrån, pga platsbrist...  Hoppas ilet håller i sig några dagar =)

I kväll är det vinlotteri... fattar inte varför jag fortsätter att gå dit, har aldrig ens varit i närheten av att vinna :)  Måste ju vara för det trevliga sällskapet då och det goda fikat!!!  Brukar envist hävda att jag har mer tur i kärlek... 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!
Läskigt med gammelmorfar!!!
Boken finns att köpa (fast med fulare omslag) på Adlibris, typ 37-39 kr. Köp den! Jag tycker att jag borde få en krona för varje såfan bok som säljs... jag marknadsför den ju med framgång! Har smittat många redan... och det intressanta är att det smittar av sig på de människor man lever med... för när man är "klar" (Men det blir man aldrig) med sin egen röra så vill man bli av med en massa andra grejer som dräller runt i huset... och de försvinner utan att jag rensar bort dem själv (men kanske inte i mitt tempo). Magiskt. =)

2007-09-25 @ 16:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0