PÅSKEN I BILDER

Långfredag... en lång och seg dag... här en sväng på längdskidor... Älsklingen bar möbler med TL hela dagen, sen åt vi middag med familjen L.


Påsklördag... tillbringade vi i backen... sen middag hos charkbönan i Stensele.
    

Påskdagen (älsklingen skötte fotograferandet den dagen... alltså är jag bildlös!!!)... också i backen... badhuset på kvällen... undertecknad somnade ovaggad på kvällarna ska ni veta ;)

Annandan... i Gardsjönäs... avslutade dagen med bastu och bubbelbad.
     

Tisdag... Älsklingen och Argbiggan tog skotern till stugan... Tonåringen drog till en polare... Jag och Minstingen njöt av ännu en dag i backen...
  

Onsdag... åkte jag med Minstingen till stugan... och där anföll som ni redan vet FLUNSAN... och påsklovet tog liksom abrupt slut...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Klart du ska få!!!
Har du nån mail?

(Öhh.. dum fråga... "Javisst! men då behöver jag få din mailadress" kanske låter bättre *skratt* =)

2008-04-04 @ 14:59:19
Postat av: Johanna

ha ha måste skratta. Så bilden på dej och den unga donnan där på påsklördagen, och undrade nog är det Ida eller inte? hennes öronsnipp avslöjade henne. Hon har lika som dina ju. ha ha

2008-04-04 @ 22:37:25
URL: http://yomagic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0