Jag hamrar, jag spikar, jag bygger en bil...

Nä, det gör jag ju inte, det är Älsklingen som bygger en bil i helgen, eller åtminstone byter motor i en... 

Jag målar jag!  Ni vet, får man inte den man älskar så får man älska den man får...  Jag hittade sängramen jag ville ha... bara ett krux... den fanns inte i färgen jag ville ha!!!  Men, men, händlig kvinna reder sig själv, heter det väl... så jag köpte en ny säng... i fel färg... och börjar med att måla om den =)



I mitt sovrum ska den vara vit...

_________________________________________________

PS! Till min anonyma inläggsskrivare...  Bara de som törs skriva under med sitt riktiga namn och sin egen mailadress får veta vems mage det är på bilden ... *hahaha*

Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Duktig du är ! Jo jag kan läsa nån gång under dagen !

2008-02-24 @ 10:11:14
URL: http://ludvigssons.blogg.se
Postat av: ÅM

Jag vet vem det är ;O)
Jo måste ju berätta att jag försökte mig på krysset igår. Men tyvärr, jag är en sopa på sånt! Löste kanske fyra rader... men skam den som ger sig, måste nog försöka igen!

2008-02-24 @ 13:19:05
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Susen Lusen

Hola! Vilken fin säng! Va bra att den går å måla åxå!

2008-02-25 @ 14:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0