Käraste vännen...

Ni vet den där speciella  vännen, en sån som har varit med en hela livet, som man har delat ALLT med...

hon som fanns där redan när du lärde dig att gå...
hon som stal din doktorsväska utan att blinka, bara för att hon var så avundsjuk och ville ha den...
hon som tog hand om dig när du försökte stå på händerna i badkaret men var för svag i armarna och ramlade på näsan...
hon som klippte sönder dina jeans när ni var fulla och fnissiga och inte begrep bättre...
hon som hjälpte dig att stjäla ett stort blomarrangemang utanför en restaurang för att ge till en annan vän...
hon som så gärna ville ha en tvåmeters reklamgubbe i kartong från en affär, så du hjälpte henne att stjäla den och baxa in den i hennes lilla etta...
hon som du saknar så hjärtat blöder ibland bara för att ni bor så hemskarns långt borta från varann...

Hon... min käraste vän... kommer hem snart... till Big Lake... till mig ;)

Kommentarer
Postat av: Susen The Lus

Men du är ju för underbar! Saknar dig priciiiisss lika mycke å ännu mer! Ska bli skönt å komma hem! Även om det bara är för en kort tid! See you sooon! Pyss å krym

2008-03-23 @ 11:24:09
Postat av: ÅM

I know the feeling... Jag har just varit hemma i varberg och träffat min speciella vän.

2008-03-26 @ 07:03:00
URL: http://www.ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0