Vänner är en skattefri förmögenhet =)

Jag steg upp imorse å bakade!  Ovanligt, men inte så tokigt, jag gör sista praktikdagen imorron å måste kanske bjuda på nåt gott...  Eller måste är helt fel, jag vill, jag har trivts så jädra bra där, vill inte sluta...

Jag hann med både kaffe på världens-bästa-mack och lunch på Akkan med vänner innan jag skulle inställa mig på jobbet.

StAnnapanna har sett till att mina barn fått middag idag, att de kom hem, blev duschade och kvällsfikade innan jag klev in genom dörren, jag gillar mina vänner!

Nu väntar sängen, börjar tidigt imorronbitti, men sedan har jag helg i TRE dagar, känns som värsta lyxen, minns inte när det hände sist?! Även om jag ska spackla och slipa i nya plejset hela fredan så är jag LEDIG!  ;)

Kommentarer
Postat av: LinjalenAnna

Nya plejset?! - var e de?

2009-04-30 @ 07:51:50
Postat av: Gudrun Råneå

Fint att du kan se positivt i den stora svåra VÄRLDEN Jag är glad att jag fått möta DIG Gudrun

2009-04-30 @ 20:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0