Melodifestivalen

Gårdagens deltävling i melodifestivalen tycker jag var lite underlig... fanns det någon logik i själva tävlingsmomentet?  De som gick vidare fick tävla mot varann eller???  Å sen kunde de bli utröstade fast de lixom hade gått vidare???  Eller så gick de vidare på flera ställen samtidigt???  Hmm, nån som fattade kan väl vara snäll och förklara?!

Å vilka låtar sen... Undra hur utbudet av inskickade låtar har sett ut när det här var bäst... Ja, ja... det blir nog bra tillslut. ;)


Fast först var vi på hockey igår, jag och lillprinsessan, hemmalaget förlorade stort, men jag tycker de kämpar på bra.  Två hemmamatcher kvar om jag har fattat det rätt på hemsidan.
 
Vi hade turen att bli bjudna på middag hos Ludvigssons senare på kvällen, mellan hockeyn och melodifestivalen, frun i huset gjorde paj, jag fixade sallad och min mellanprinsessa fixade godismuffins till efterrätt =)  Mums!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0