Tisdagen är snart slut

Åtminstone för er som är på väg isäng =)
Jag har nästan åtta timmar kvar av mitt arbetspass, sen är jag faktiskt ledig i två nätter... och jobbar helgen.

Såg just att 'Flickan som lekte med elden' har biopremiär den 18 september, på Lillprinsessans födelsedag... ska bli spännande att se om den lever upp till mina förväntningar?!

Måste nog se om 'Män som hatar kvinnor' innan dess, veckorna där i slutet av februari - början av mars är inte riktigt klara för mig... minns att jag gick på bio, alldeles kallsvettig av att träffa människor, att söta Lina messade StAnnapanna om de hemska scenerna i filmen för att inte skrämma mig och att jag hade en bild av älskade Isa med mig... vi skulle ju se filmen tillsammans hade vi bestämt... men vad filmen handlade om... ???

Tredje filmen, 'Luftslottet som sprängdes' har premiär den 27/11...


Näe, back to work...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill se FLickan som lekte med elden!!!!!!! MED DIIIIIG!!!!! :D Jag jobbar också i helgen, fem dagar sen ledig i drygt tre veckor till!

2009-07-29 @ 20:49:27
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0